sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Korupostaus

Meri keksi tässä, että voisin tehdä korupostauksen. Joten rupesin sitten tekemään. Kerron siis mistä olen saanut korut ja keneltä ne on. Tässä ku rupesin kuvii ottamaan, ni huomasin, et mul on aika paljo noit korui kummiski kertyny viimiste vuosie aikan. Ja korviksia vielä enemmän.


Sormuksen vieressä oleva sydän, sen olen saanut joskus pienenä, enkä
tiedä keneltä. Sitten sen vieressä oleva, olen saanut yhdeltä tutultani synttärilahjaksi

Elikkäs, ton sormuksen oon saanut mun naapurilta
nimipäivä lahjaks joskus kauan sitte.

Tuon sydämmen olen myös saanut joskus pienenä, enkä tiedä keneltä.
Ja siinä vieressä on mummini antama koru jonka olen saanut
syntymäpäivälahjaksi.

Sitten tuo sydämmen puolikas, on Marian kanssa jaettu. Eli sillä on toinen
puolikas ja ostin sen Marialle synttärilahjaks.

Täs vähä korviksia. Ja noi siniset nopat oon mielestäni ostanu laivalta.
Ja sitten noi ''timantit'' ollaan joko äitin kanssa ostettu tai sitten
olen saanut ne synttärilahjaksi, joltain äidin kaverilta.
Nää on jotkut tälläset halppis korvikset jotaka oon
ostanu talouspörssistä :P

Nää on kanarian saarilta, yhestä kaupasta
ja ihan itse olen ostanut.
Oikealla harjotuskorviksii ja vasemmal kaiken laisii pikkupalloja ,jotka oon
ostanu kans kanarian saarilta.
Tän sain Marialta, ku se kävi saksas ja toi tuliaisii :)
Täs mun nomination. Ei kauhee mont palast oo mut ei se mitäää..
Ja tän sain porukoilt synttärilahjaks. Ja noit palasii on sit tullu 2
joululahjaks ja yks tuli korun kanssa eli porukat ostanu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti